Πρόκειται για την γνωστή  πτήση που εξαφανίστηκε και δεν βρέθηκε ποτέ τον Μάρτιο του 2014. Ομως, με τους εκατοντάδες δορυφόρους που είναι γύρω από τη Γη και παρακολουθούν τα πάντα,είναι τελείως αδύνατο για οποιοδήποτε αεροπλάνο να εξαφανιστεί. Αρκετοί λοιπόν ξέρουν πολύ καλά που και πώς κατέληξε αυτό το αεροπλάνο. Οι κινητήρες των αεροπλάνων τύπου Βοeing 777 όπως αυτό των Μαλαισιανών αερογραμμών κατασκευάζονται από την Rolls Royce,  το ειδικευμένο προσωπικό της οποίας  στο Λονδίνο παρακολουθεί τους κινητήρες των Βoeing και είναι σε θέση να ενημερώσει άμεσα και σε πραγματικό χρόνο τους πιλότους για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί. Συνεπώς γνωρίζει πότε ακριβώς σταμάτησαν οι κινητήρες του αεροπλάνου και σε ποιό σημείο.

 Εκτός από αυτό,υπάρχει κάτι πολύ βασικό που αποκαλύφθηκε από την ιστορία αυτή και δεν είναι άλλο από την  αμερικανική πατέντα της Boeing η οποία ανακοίνωσε το 2006,σύμφωνα με άρθρο του John Croft  στο  Flight Global, ότι υπάρχει ένα σύστημα που όταν ενεργοποιηθεί αφαιρεί πλήρως τον έλεγχο από τους πιλότους και μπορεί να  το οδηγήσει αυτόματα σε προκαθορισμένη θέση προσγείωσης (και στην θάλασσα φυσικά,αλλά αυτό δεν το λέει η πατέντα).  Το σύστημα αυτό ενεργοποιείται από απόσταση μέσω ραδιοσημάτων ή δορυφορικής σύνδεσης από κυβερνητικές υπηρεσίες όπως η CIA αν υπάρξει περίπτωση κατάληψης του  αεροσκάφους από αεροπειρατές. Αυτά όλα υποτίθεται  ότι συμβαίνουν χάριν της ασφάλειας των πτήσεων. ‘Αρα λοιπόν το εξαφανισμένο αεροπλάνο,για λόγους που δεν γνωρίζουμε,πιθανώς όμως έχουν σχέση με  μυστηριώδες φορτίο, τις πατέντες των εταιρειών του Ρότσιλντ και τους  επιστήμονες που λέγεται ότι  επέβαιναν σε αυτό, οδηγήθηκε σε ύψος 45.000 ποδών περίπου όπου και παρέμεινε επί 45 λεπτά,διάστημα ικανό για να πεθάνουν από ασφυξία όλοι οι επιβαίνοντες και να οδηγηθεί μετά το αεροπλάνο ,πιθανότατα στην βάση Ντιέγκο Γκαρσία του Ινδικού Ωκεανού.

Αυτά όλα αναλύονται σε άκρως ικανοποιητικό βαθμό από τα άρθρα του Veterans today,  εδώ    και εδώ   και στα ελληνικά υπάρχει ένα πολύ καλό άρθρο του Λεωνίδα Αποσκίτη στο Nexus του Ιουλίου 2014.

Το θέμα αυτό μου θύμισε πάντως  την περίπτωση  του τραγικού ατυχήματος που είχε σαν  συνέπεια τον  θάνατο,μεταξύ άλλων, και  του διπλωμάτη Γιάννου Κρανιδιώτη και του γιού του ,τον Σεπτέμβριο του  1999  όταν το προεδρικό Φαλκον λίγο πριν προσγειωθεί στο Βουκουρέστι έχασε απότομα και μυστηριωδώς ύψος και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα έπεσε από τα 13.000 πόδια στα 3.000 πόδια . Τότε έγιναν έρευνες και επιτροπές επί επιτροπών χωρίς να βγάλει κανείς άκρη για το τι έγινε.  Ο γνωστός καθηγητής,  μαθηματικός και φυσικός Τάκης Παππας  είχε αναφέρει παλιότερα  στις διαλέξεις του  ότι από τα στοιχεία της επιτροπής εμπειρογνωμώνων προέκυψε τότε ότι το αεροπλάνο έχασε απότομα ύψος με τους επιβάτες να χτυπάνε στα τοιχώματα, τα πράγματα να πέφτουν και να γίνεται πανζουρλισμός. Το αεροπλάνο επανήλθε  μόνο όταν μια αεροσυνοδός ,μέσα στον πανικό της, αρπάχτηκε από τον διακόπτη του ρεύματος το οποίο και  έκλεισε. ‘Οταν το ρεύμα επανήλθε ,το αεροπλάνο επέστρεψε στην κανονική του πορεία. Από αυτό το γεγονός ο κ.Παππάς είχε βγάλει το πολύ σωστό συμπέρασμα ότι ο προγραμματισμός αυτός,της απότομης δηλαδή  απώλειας ύψους τηνσυγκεκριμένη στιγμή,υπήρχε μέσα στον αυτόματο πιλότο του αεροπλάνου από την αρχή. Τότε βέβαια δεν είχε γίνει γνωστή η  τεχνολογία  του ελέγχου του αεροπλάνου από απόσταση που έγινε επίσημη πατέντα το 2006. Η τεχνολογία όμως σαφέστατα  υπήρχε από τότε.

Αναρωτιέται κανείς , εφόσον υπάρχει τέτοια τεχνολογία, εξ  αποστάσεως  ελέγχου αεροπλάνων,δεν είναι πιθανό να υπάρχει και για τ’αυτοκίνητα και μάλιστα αυτά με τις καταπληκτικές καινούργιες δυνατότητες μέσω δορυφόρων κλπ; Και βέβαια υπάρχει, είναι πολύ ευκολότερη και εξηγεί  πολλούς μυστηριώδεις θανάτους διασήμων και μη που πέθαναν σε αυτοκινητιστικά ατυχήματα όπου φαίνεται ότι  ο οδηγός του αυτοκινήτου έχασε μυστηριωδώς και χωρίς καμιά εμφανή αιτία τον έλεγχο του αυτοκινήτου του και κατέληξε σε χαράδρα ή  βγήκε στα καλά καθούμενα από την πορεία του και προσέκρουσε με σφοδρότητα σε τοίχο, δένδρα κλπ με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ο επιβάτης του.  Σε μερικές περιπτώσεις τα γεγονότα  αυτά είναι πράγματι τυχαία  και δη όταν προκύπτει για  μοιραίο λάθος του οδηγού.  Οταν όμως προκύπτει ότι το αυτοκίνητο αντί να υπακούει στον οδηγό του,οδηγείται μυστηριωδώς από «αλλού» ,τότε έχουμε να κάνουμε με τεχνολογία και μάλιστα πολύ διαδεδομένη όπως αυτή που έχει διαρρεύσει για την δυνατότητα εξ αποστάσεως παύσης λειτουργίας του κινητήρα  ενώ το αυτοκίνητο είναι εν κινήσει. Πρέπει να ξέρει κανείς ότι για κάθε πατέντα που έγινε γνωστή, έχει δηλαδή ξεπεραστεί ουσιαστικά,υπάρχουν 100 τουλάχιστον που είναι άγνωστες. Ας είμαστε λοιπόν προσεκτικοί και υποψιασμένοι.

Advertisements